niedziela, 14 kwietnia 2013

Deser owocowy z bezami

Chodził za mną jakiś super deser od kilku dni ,ale nie miałam pojęcia jaki będąc w sklepie i zobaczywszy bezy już wiedziałam co zrobię dokupiłam jeszcze owoce i deser szybciutko zrobiłam:)


składniki:
300ml śmietany kremówki 30% lub 36%
1 śmietana śnieżka ( w przypadku śmietany 30%)
1 łyżka serka mascarpone
1 opakowanie bez
50g czekolady mlecznej (pół tabliczki)
owoce: truskawki, jagody, maliny


Kremówke ubijam wraz ze śnieżka na sztywną masę dodaje 1 łyżkę serka mascarpone. Czekoladę rozpuścić w garczku z 2-3 łyżkami śmietany kremówki.  Do pucharków na dno dałe 1 łyżkę masy śmietanowej  do masy dodaje  owoce, truskawki pokrojone w ćwiartki ,a na owoce kruszę bezy wg uznania i następna warstwa kremówki , owoców i bez na koniec na masę daje owoce i delikatnie kruszę bezy polewam czekoladą pół truskawki wbijam w śmietanę . Schładzam w lodówce 1-2 h . Choć można już zjeść od razu po przyrządzeniu

1 komentarz:

  1. Ale cudo! Muszę takie coś zrobić :) Pozdrawiam, i zapraszam do mnie - http://goszadesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń